پژوهش حاضر، با هدف بررسی خدمات «کتابخانههای دانشگاههای دولتی استان قم» مطابق با الگوی مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) از دیدگاه کتابداران، انجام گرفته است. این پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی است و از لحاظ روش، توصیفی ـ پیمایشی است. برای گردآوری دادهها در این پژوهش، از پرسشنامهای استفاده شد که براساس اصول استاندارد ایزو 9000 طراحی شده است. برای تجزیه و تحلیل دادههای گردآوری شده، از آمارهای توصیفی و استنباطی استفاده شد و پس از پردازش دادهها به وسیله نرمافزار SPSS 20، نتایج در قالب جداول و نمودارهای متعدد مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج حاصل از آزمون t مربوط به فرضیههای فرعی پژوهش، نشان داد که از میان مؤلفههای هشتگانه مدیریت کیفیت فراگیر، میزان استفاده از «مشارکت کارکنان» و «بهبود مستمر» در میان جامعة مورد پژوهش کمتر از حد متوسط است. همچنین نتایج حاصل از آزمون tجهت تعیین وضعیت میانگین مؤلفة «مدیریت کیفیت فراگیر»،0.01>P را نشان داد؛ همچنین کرانهای فاصله اطمینان جهت اختلاف بین میانگین جامعه و مقدار آزمون مثبت بوده و حداقل این اختلاف، 0.23 بهدست آمد. پس فرض H0 مبنی بر اینکه میانگین جامعه مساوی یا کوچکتر از عدد 3 است، رد شده (تأیید فرضیه اصلی) و نتیجه بر آن شد که...
فصل اول: کلیات تحقیق
فصل دوم: مروری بر ادبیات نظری و پیشینههای پژوهش
فصل سوم: روششناسی پژوهش
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافتهها
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
فهرست منابع
این پکیج شامل پنج فصل و منابع و مآخذ به طور کامل در نسخه ورد و پیدیاف میباشد.
مبلغ واقعی 721,571 تومان 30% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 505,100 تومان
برچسب های مهم